Busted

Förlåt för dålig uppdatering sötnosar. Men iallafall igår gick alla hem till rebeca, eller jag, william, jaqueline,linn daniel och rebeca såklart. Men vi hade jätte roligt, vi hoppade studsmatta typ en evighet. Med en boll, man skulle skjuta på varandra. Hahahaha, sen så fikade vi. Bullar och saft. Sen drog jag hem och dom andra med, förrutom linn. Hon och jag gick hem till mig, vi grillade hamburgare och kollade på talang. Sen så sa vi till mamma att vi skulle ut, bara utanför. I typ en halvtimme. Men sen träffade vi jaqueline och daniel. Och snackade, och lite så. Sen gick vi hem till daniel och kollade på film. Mamma hade försökt ringa oss i typ 2 timmar.. Så hon var ganska sur, kan man säga. Sen typ sprang vi hem och så, mamma var sur som sagt var. Men sen bah; agnes, nu lämnar vi det här. Jag bah; a visst, gärna för mig. Så vi är sams. Men linn sov här. Och sen idag har vi träffat daniel, gått till statiol och köpt chips och godis. Det var mina 2 dagar. Sen gick linn hem, för hon skulle göra ngt. Prata med sin mammaoch så. Kanske träffar henne kväll också. Men idag ska jag kanske färga håret och klippa mig (a). Men nu ska ludde ha datan. Skriver mera sen, då blir det mera uppdatering!
 L O V E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0