Pigg som en spigg

Hej sötnosar, pratade precis med marucs i telefon om ..... . Hahaha, nejmen jag älskar att prata med honom, han är bara för söt. Men vi pratade om en sak ni kan få veta, att vi typ ska träffas imorgon. Och några andra, william kan inte. Han skulle typ träffa någon annan. Men vi andra ska typ göra någonting iallafall. Jag är pigg som en spigg. Okej, jag vet att klockan bara är 10 men so what! Det känns ändå som om jag skulle kunna vara uppe natten lång tills natten blir till dag. Men nej, det ska jag inte göra. Jag ska upp tidigt imorgon och ringa marucs. Så fort jag vaknar. Imorgon ska det typ bli miljoner grader ute. Fett najs! 
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0