Ute hela dagen

Ja, ni ser ju rubriken. Jag har inte haft tillgång till datan för jag har varit ute hela dagen. Först träffade jag daniel och så drog vi till jaqueline, marucs var redan där. Så hade vi vattenkrig, så sjukt kul. Det var verkligen roligt. Vi sprang runt på hela gatan och jag typ dränkte marcus. Hahaha. Men sen drog vi till konstgräset, solade och körde fotboll. Och juste, jag träffade becca och frida där också. Och deras kompis. Så jag snackade lite med dom också. Men sen kom lucas och axel dit. Vi var med dom där lite, sen åkte vi hem till lucas. Vi åt glass, körde brändboll och var ute hela dagen lång! Gud vad duktig jag är.
Jadu, det var min dag. Hur var eran?
puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0