Här kommer svaren sötnötar


Josefine om frågestund:
hur många besökare har du i snitt varje dag:)<3
IP: 85.225.162.165  09 April, 21:39   

Svar: Jag har ingen aning om hur många jag har i snitt. 
Men jag har inte så många, allt från 5- 30. Men jag jobbar på besökarna

 
louise om frågestund:
när började du blogga?
hur många besökare har du varje dag?
varför började du blogga?
IP: 81.231.254.187  09 April, 21:36   

Svar: Jag började blogga för ganska länge sen, men jag har bytt blogg.
Men den här gjorde jag i Februari
Som sagt var allt från 6-30
  Jag började blogga för att jag tycte det verkade kul att skriva om sin dag,
vad man har gjort och vad man vill.

johanna om frågestund:
hur många bästavänner har du ?
och vad heter dom ?
IP: 89.160.80.138  09 April, 21:09   

Svar: Oj, jag har många bästavänner, Matilda Jaqueline och Marcus
är nog dom allra bästa. Men sen har jag så många andra !
 
, om frågestund:
när slutade du röka ?
& varför ?!
& varför rökte du ens ?
IP: 89.160.80.138  09 April, 21:07

Jag slutade för länge sen, vet inte faktiskt hur länge sen det var.
För att jag tyckte det var äkligt och jag ångrade mig, och när jag började
bli som tightast med my så slutade jag. Det var då jag insåg det.
Jag rökte för grupptryck, och mer vet jag faktikst inte.
    
Emma  ([email protected]) om frågestund:
Vilken är din favoritskådespelerska & vem är hunkigast i Hollywood?
XO
IP: 85.225.221.210  09 April, 18:52   

Svar: Jag har så många olika favoritskådespelare. 
Så jag vet faktiskt inte, och hunkigast i Hollywood som jag tänker på just nu är... Brad Pitt 

lovisa om frågestund:
hur många haru strulat med (om du ahr strulat)
IP: 78.69.210.171  09 April, 15:04 

Svar; Jag har aldrig strulat med någon Lovisa?!  
 
tookiigt om frågestund:
hur många förhållanden har du haft :P
IP: 78.69.210.171  09 April, 15:03   
 
Svar: Jag vet inte, inget på ritkgit. Alltså seriöst, och länge   
 
Lina om frågestund:
hej jag har ngr frågor ..
Är du oskuld ?
Har du färgat håret ngngång ?
Vilka bloggar läsar du utom din egen ?
Har du ngn stillikon eller idol ?
Vilken kändis tycker du är lik ?
IP: 213.65.197.149  09 April, 14:11
 
Svar: Jag är oskuld, jag har färgat/tonat håret 5 eller 6 gånger tror jag.
Jag läser Dessies, Lillchics,Julias, Hanna&Carros.
Jag har många idoler, Chris Brown, Coldplay och många fler.
Haha, jag har ingen aning
  

  Annika om frågestund:
Hej, vad brukar du göra på helgerna ?
dricker du och röker ?
gillar du att festa ?
har du många vänner ?
IP: 213.65.197.149  09 April, 14:08  


Svar: På helgerna brukar jag vara med vänner.
Nope, inget av det. Gjorde..
Det beror på,
Ja, jag har många vänner

  johanna om frågestund:
var någonstans brukar du shoppa vilken butik?
hur ofta shoppar du & för hur mycket i månaden ?
IP: 213.65.197.149  09 April, 14:06

Svar: Svår fråga, olika typ varje gång faktikst.
Jag shoppar ganska ofta, men jag vet inte för hur mycket i månaden.
  

  isa om frågestund:
Vad har du för skostorlek?
IP: 213.114.163.168  09 April, 13:57 

Svar: Jag har storlek 36-37 


Emelie om frågestund:
hejsan , jag undrar en sak gillar du kissies ? jag mennar hon är typ 18 år och fjortis !? jag undrade om du har imot ngr andra bloggare ? tack för svar
IP: 213.114.163.168  09 April, 13:39  

Svar: Hej, nej jag gillar inte Kissie. Jag gillar inte sättet hon beter sig på, när hon klagar på andra och så.
Att hon kallar Dessie för fjortis, när hon själv är 18 och är likadan. Sen tror hon typ att alla vill vara som henne.
Så tyvärr Alexandra, men jag gillar inte sättet du beteer dig på!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0