Ångest

Idag var det en evighet sen jag skrev och idag börjar skolan, ångest! Jag har sminkat och klätt på mig nu iallafall. Allt är klart, jag börjar 1 och slutar 3. Men eftersom jag har ganska mycet tid kvar så funderar jag på att lägga mig i soffan och bara sova en timme till. Men då kommer jag aldrig kunna gå upp. Hehe. Men jag kan berätta lite vad jag har gjort under sommaren. Okej, jag har varit i luleå 2 veckor, italien 1 vecka, i skärgården och bara hemma. Nejmen mitt sommarlov har verkligen varit slappt, bara vara hemma och inte göra någontying, men ajg har ju såklart träffat kompisar och allting också. Men idag får vi våra skåp och allting, jag är i andra gruppen. Jag är faktiskt lite nervös eftersom jag kommer i en helt ny klass med nya lärare och allting. men det ska bli roligt på samma gång. man ska ta med sig en förälder också, jag ska ta med mamma. Jag har inte så mycket mer att skriva, men nu är jag iallfall uppvilad till skolstarten och jag kommer satsa på skolan som fan! Cause im a good girl:) Hehe. Sen efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, jag tror att jag ska vara med josefine för hon frågade mig om vi skulle träffas idag, men bara kanske. Jag kanske ska vara med dom i min nya klass? Vem vet. En anledning till att jag inte bloggar är för att jag suger på det. Som ni kanske märker. Nejmen idag har jag på mig; jeanstights från h&m, vitt linne; gina och en stor blå tjocktröja; öland. Men nu ska´mamma ha datan, och jag kommer inte skirva mera förrän ikväll.
Wish me luck
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0