Första skoldagen, avklarad!

Hej sötnosar, första dagen är nu avklarad. Yes! Fast iförsig var det ingen riktig skoldag. Men första dagen med halva min nya klass. Vi har bara träffats och fyllt i papper och så. Men nu sitter jag på mammas jobb och inte gör någonting alls. Det är ganska så najs här, ska alldeles strax gå och hämta gratischoklad! :) Men idag började vi som sagt var 1 vilket är najs och slutade 3. Imorgon och på fredag kommer också bara att vara chilldagar i skolan. Vi kommer bara prata och lära känna varandra. Vi kommer börja 9 och sluta 1 dom 2 dagarna och sen blir det lite mer vanliga skoldagar efter det. Men min mammas chef har jag känt sen jag var liten. Och nu när jag var på mamams jobb så satt jag med ryggen vänd mot henne när hon kom in, och eftersom jag har färgat håret så kände hon inte igen mig. Sen när jag vände mig bakåt så började hon skrika och gick fram och pussade mig i håret. HEHE. Nejmen hon är faktiskt jätte snäll. Aja, bloggar kanske mera här för mamma sitter på ett möte så ja. Men annars bloggar jag ikväll, när jag är hemma. Vi ska köpa pizza idag, jag och mamma :). Men bär det av mot chokladen!
Smell ya later


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg! minns själv första dagen i sjuan , jag blev väldigt chockad av alla nya kidsen som började. men du har tre roliga år framför dig så go fot it! <3

2009-08-19 @ 16:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0