Lycklig

Hej baby!
Nu är jag hemma och har ätit och allting. Jag kan berätta lite om min dag idag;

Jag mötte emma och drog till jaqueline, hon fixade sig och sen träffade vi johanna och mot skolan. Sen var vui bara där och gjorde massor av saker ute med klassen. ´Men skit samma, vi gick iallafall till biblan och på vägen gick jag först med emma ochjohanna så lyssnade vi på toppen, vi vet hur det känns. Och alla vi kunde hela så vi gick och sjöng hela vägen, det var jätte kul. Sen så skjutade linn mig på marcus styre. Haha, men vi gick iallafall, så satt det en kille vid busshållsplatsen.
 
Johanna; hej, kan vi få kakor?
Killen; okej
Johanna; Men kan vi inte få alla
Killen; jo, visst

Haha, det var snällt så vi fick kakor, sen var vi där och slutade 1. Då var jag med johanna, linn, johanna och matilda. Vi gick iallafall till centrum, duktiga som vi är, sen tog vi bussen till källbrink och mötte ante, my och elvira. var med dom och hem till johanna en snabbis, sen till centrum igen och var där och var lite busiga.. Sen träffade jag matilda, nickan, isa och hanna också. Och sen drog alla så bara jag och linn var kvar. Så gick vi till hm och snackade lite privat. Och så. Mysigt, sen så sprang hon till bussen och jag gick till mammas jobb och gjorde sällskap med henne hem.
Det var min dag och den var sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0