Godmorgon mina solstrålar

Min rubrik passade, det är sool ute idag. Vilket är naaajs! Jag ska träffa Johanna glaad. Min glädjespridare, min bästavän, min älskling, hon är helt otrolig. Hon finns alltid här i alla lägen, hon kan liksom tänka sig in i någons situation. Hon är alltid glad och försöker alltid att göra det bästa för sina bästavänner. Hon är en av dom bästa! Jag pratade med henne på msn och så skrev hon såhär: Men vad som än händer, så kommer jag alltid att finnas för dig!<3 Du kan ringa mig när som helst och prata, jag kommer alltid ha tid för dig bästavän!<3 Du vet att du kan prata med mig om allt hjärtat! Du och jag vad som än händer!<3 Det skrev hon. Helst seriöst så får jag tårar i ögonen, en klump i halsen. Jag får svårt att andas. En sån vän, som johanna glaad vill alla ha. Men bara vissa får det. Och jag är en av dom nananananananna. Jag älskar dig johanna glaad, du och jag föralltid bästis. Sådeså


Kommentarer
Postat av: johanna

aaaaw sötnosen då!

jag älskar dig verklige massor.

jag lever inte utan min bensin! :D

Agnes <3 Johanna livet ut, sådeså..

2009-12-22 @ 10:59:03
URL: http://balluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0