Julaftonsmorgon

Ni gillade mitt rim igår va? Vavavava. Jag vet, jag är ju så bäst på att rimma. Skämt åsido. Men åååh, idag är det fanimej julafton. Det är nog den bästa dagen på året, eller nej. En av dom. Dom bästa dagarna är skolavslutningen, julafton, halloween och födelsedagen. Enligt mig iallafall. Men how ever. Jag sitter bara i en tröja nu, ny duschad. Jag ska bara sätta på mig mjukisar och en tröja. Jag ska inte ha något smink och en hög tofs. Sådeså. Men jag ska ju bara åka så till mina kusiner. Sen när vi kommer dit så ska jag byta om. Det blir naajs. Jag ska fira julen hos mina kusiner. Med massor av andra. Vi kommer ha det så mycket bättre än er sådeså. Men.. ska jag köra ett rim igen? Vavava?Okej, då kör vi. Jag är lika glad som en kexchoklad. Nu ska jag dra, men inte innan jag sa.. God jul, hoppas ni får kul. Hahhahahahhah, det där typ sööööööööööööög, som en bajshöööög. Men god jul älsklingar



Kommentarer
Postat av: kling.

haha god jul på dig med älskling, :) <33

2009-12-24 @ 13:40:02
URL: http://mkliing.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh tack så mycket!

2009-12-25 @ 13:13:01
URL: http://snilss0n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0