Varför ska allt vara så jävla komplicerat?

Jag orkar inte mer. Jag orkar inte med allt bråk, alla anklagelser, allt skitsnack, alla ryckten, alla hejdå, alla pauser, allt. Jag vill bara försvinna till en värld, där livet är lätt. Inget bråk. Jag hatar mig själv. Jag är ful, äcklig, tjock, dum och självisk. Jag vill inte vara mig själv, jag vill inte se ut såhär, jag vill inte heta såhär, jag vill inte ha det såhär. Usch för livet. Varje gång man mår dåligt säger alla att det kommer att bli bättre, men det är det. Det kommer inte att bli bättre. Ingenting kommer att bli bättre. Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska göra, vad jag ska säga eller någonting. Jag vet ingenting just nu. Det enda jag vet är att de flesta hatar mig just nu. Och jag vill bara dö dö dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0