hjälp mig?!

godmorgon, idag vaknade jag typ vid 10-halv 11, igår kollade jag på hitchcock. Den är faktiskt jätte bra enligt mig, men men jag vaknade, åt frukost och typ inget annat. Bara suttit framför tvn, på lördag till söndag ska jag sova hos min allra bästavän och barndomsvän matilda, även kallad lillchic, http://lillchic.blogg.se , läs! jag ska träffa henne idag också, vi skulle typ till onoff, jag ska kolla på en mobil och hon på en laptop. Rosa såklart, jättefin . haha, men jag fattar mig inte på hur man ska fixa bloggen så allavet, därför är den inte så fin. Någon måste seriöst hjälpa mig,! och det är därför texten är blå längst upp och allting, aja men jag är iallafall nöjd med att jag klarade att fixa texten, när man skriver alltså.
 Love from A to the gnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0