stan

Jag hittade mitt inlägg som ajg trodde hade fösvunnit, här  är det. Så det var för ett tag sen ..

Tjenare alla bloggare, hemma från stan nu. Jag har sjukt ont i fötterna och ryggen. Men jag ska berätta min dag.
Jag blev väckt imorse typ halv 11 eller något sånt, åt frukost, fixade mig, badade, och tog tåget från huddinge till centralen, sen typ kom vi iallafall till skansen, träffade min kusin och min faster, och sen så typ gick vi in, kollade runt lite. Och efter typ en kvart så fikade vi, sen typ kollade vi på sjuukt söta apor, och massor av djur. Det var faktiskt jätte mysigt. Sen vid typ halv 5 åkte vi till gamla stan och gick i affärrer. Sen så åt vi på en italiensk resturang, jag åt italiensk pizza. Sjukt gott, sen drog vi hem . Och nu är  jag hemma. Min kusin tog massor av bilder, laddar upp dom när hon har gjort det. Jag skriver imrogn, ska kolla film nu..
kolla in hennes blogg, http://www.puckoh.blogg.se  K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0