wild child

Nu har vi precis kollat klart på wild child, man kanske tror att den är dålig. Men jag lovar, den är sjukt bra. Enligt mig och matilda iallafall. Jag har skrivit ganska mycket bara nu på morgonen, men det är bra för att jag och matilda ska äta nu, sen typ fixa oss oc åka till kungens kurva. Jag ska kolla på en mobil och matilda på laptop, så vi kommer nog inte kunna skriva på ett tag idag . Men ikväll skriver jag garanterat. Dagens outfit kan jag inte uppdatera nu för vi har inte fixat oss än.
xoxo


Kommentarer
Postat av: lovisa

filmen är sjukt bra ! :) <3

2009-02-26 @ 12:26:07
URL: http://sjobloom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet, :) <3

2009-02-26 @ 13:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0