Kunde inte somna om..

Godmorgon bloggen, kunde inte somna om imorse så.. ja, jag ligger i sängen med datan. Alla sover, utom jag! Jag har huvudvärk och mår illa, usch! Kanske håller på att bli skjuk, nejnej, det får bara inte hända! Men gud vilket tråkigt inlägg!
Vi tar om det igen och försöker göra det lite bättre. Okej nu kör vi.

Godmorgon sweetie, sovit gott? Själv så vaknade jag med huvudvärk och illamående. Usch! Alla sover, (utom jag dåra).
Men det är skönt att vara vaken själv, och göra vad man vill. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på,kanske skulle träffa Karin en stund. Vi får se. Nu kan jag blogga, mycket. Så keep reading för det kommer mer och mer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0