Matilda, sötnos

Juste, jag sov ju hos Rebeca förut, förra helgen typ. Amen, skit samma. Iallafall,då var vi på hennes morfars land, och det var sjukt kul. Vi var och badade, vi ägde hela jävla stället, jag driver inte. Men när vi var där, så träffade vi lite folk.. Och 2 personer tänkte jag faktiskt nämna här i bloggen, en jobbig tjej! En rödåhring, som bah; Är det okej om jag kallar er fjortis 1 och fjortis 2? Jag och Beca bah; Ööhm, är du dum eller? Du kallar inte oss fjortisar. Hon bah; men det är mycket lättare att komma ihåg! Usch! Ofta vi skulle bah; ja varsegod sötnos,go a head,  kalla oss fjortisar. Hon var typ 9, 10? Retard! Men sen träffade vi en annan tjej också, hon var faktiskt sjukt söt! Jättesnäll och mogen! Hon var 97a men betedde sig typ och såg ut som en 95? Matilda hette hon och bor tydligen i stan också!


Kommentarer
Postat av: matilda

tack såå mycket söötnos puss på dig<3333

2009-07-04 @ 23:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0