Godmorgon sötnosar

Sovit gott? Det har iallfall jag helt klart! Vaknade 12, sitter i soffan framför tvn med datan i knät. Är på jätte bra humör idag. Det kanske är för att jag sovit så bra! Men jag kan berätta lite om dagen innan skolavslutningen.

9 juni- sov hos linn

10juni- gick upp halv 6, var först på isas skolavslutning, gud så söta! (linns lillasysters skola) Typ 6 åringar! Sen hade vi skolavslutning, fick skjuts av hennes pappa dit. Vi sprang, jag kollade upp på himlen och sprang samtidigt och fantiserade om; tänk om vi skulle bryta klacken på skorna, sminket skulle börja rinna och vi skulle komma försent. Och pang, så hade jag sprungit in i en bildörr. Hahahaha! Så går det när man tittar upp i hilmlen och dagdrömmer. Men vi kom försent och det var pinsamt! Alla kollade på oss och alla föräldrar var där och allting. Men vi gick och satte oss, vi fick rosor, sen pratade lärarna massor. Och min lärare sussie, är världnes bästa lärare! Typ första dagen hos jobbade i våran klass, så hade David tuggummi i munnen, hon bah; om du spottar ut det där nu, så lovar jag dig att du ska få ett på skolavslutningen av mig. Och jag trodde hon inte skulle göra det. Men sen fick alla typ värsta paketet av henne med typ 15 olika tuggummin. Massor av roliga. Hon är sjukt snäll. Men sen gick vi och hade skolavslutning, 4,5,6. Det regnade, men det gick ändå. Det var nåra nior som sjöng och så. I våran skola, har vi årets äpple och några till pris. Och årets äpple, är typ bästa läraren. Och det gick till sussie. Av alla lärare i hela skolan. Coolt va? Man skriver på ett papper vem man tycker ska vinna, sen en motivering. Dom läste dom meningarna dom hade plckat ut från olika motevringar. En av mina meningar vr med. Hon är guldvärd skrev jag. Sen efter det, gick vi tillbaka till klassrummet. Jag fick en stor after eight av  mamma & pappa och 200. Tack! Men sen drog alla hem? Utom jag och rebeca, karin började gråta för att hon ska byta skola. Och hon hade inget att göra, så vi gick hem till henne. Sen kom marcus, linn, daniel. Vi var där, hade skitkul. Sen fick vi skjuts hem och åt. Jag åt tacos, mia och isak var här. Vi åt glass och jordgubbar också. Och vi bestämde oss för att soa hos linn. Så jag packade mina saker. Sen följe isak med mig till trä sko lasse. Och där träffade jag karin, sen gick vi hem till linn. Klockan kanske var 9, halv 10. Lucas, marcus, daniel, linn, rebeca, jag och karin skulle sova där. Vi gick till videoaffären, linn orkade inte följa med? Men vi köpte godis och hyrde film. I taket lyser stjärnorna. Jag och karin låg och grät hela filmen. När alla typ kollade på tv eller jag vet inte vad dom gjorde. Då hade jag och karin tråkigt, så vi fick för oss att rita på våra magar. Och det gjorde vi också, på toan. Skrev massor av saker på varandras magar. Skitkul! Hahaha! Men vi var uppe sen, alla ville sova. Utom jag och karin. Sen sov alla utom jag. Hahaha, jag höll på hela tiden och petade dom i ansiktena och sjöng och allting. Det var galet roligt. Jag var vaken från halv 6 på morgonen, alltså skolavslutnignen.
 
11 juni-Tills halv 6 nästa dag. Då somnade jag, jag var övertrött! Men sen sov jag i kanske 2 och en halv timme. Sen gick vi upp, åt, fixade oss. Gick till daniel, lämnade filmen, och var ute. Sen drog jag och jaqueline till mig, åt, hade kul. Sen på kvällen skulle jag ut, men det blev inte så. Var fortfarande övertrött! Så jag var hemma med min mamma och syster. Vi hade tjejkväll =). Men vi kollade på film och åt glass. Mysigt, gick och la mig kanske halv 1?

12 juni-Idag vaknade jag 12 och idag fyller min mammas man år. Typ 38 eller något? Grattis iallafall! Ska köpa en blomma. Men nu ska jag äta, sen träffa mamma och handla. Mormor kommer också.

Det var mina dagar det, now you know.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Övertrött de kan man juh lungt säga xP

2009-06-13 @ 12:52:22
URL: http://vrickade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0