Min midsommar!

Gick till såhär; Jag fixade mig, och tog tåget in till stan. Sen gick vi runt lite, fikade, drog till slussen, köpte glass och satt vid vattnet. Det var jätte mysigt! Sen gick vi och kollade men typ alla resturanger var ju stängda såklart. Men vi hittade en, den hette Barbeque (stavning?!), där var det jätte bra. Billigt, fräscht och god mat! Så satt vi där ett tag. sen vidare till affären och köpte godis! För 50 spänn. Och sen tog vi tåget hem, pallade oss vidare hemåt. Och kollade på film. Billy Eliott. Den var jätte bra, jag kan verkligen rekomendera den! Haha, juste. När vi var i stan, kom det är gubbe och en k*rring. Som var ganska fulla och typ bråkade. Han bah; Kan du aldrig hålla k*ften?! Då blev hon sur och bah; Visst, jag ska hålla k*ften och typ gick och puttade varandra. Juste, inga bilder från igår. Jag har ju ingen usb-kabel.. Menmen. Ja.. Så spenderades min Midsommar, hur var eran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0