More then a feeling

Godmorgon! Jag vet, det är jätte tidigt, men jag var tvungen att komma upp tidigt för jag skulle påminna mamma om pengarna. Igår var jag och Rebeca i centrum, hade jätte kul. Jag köpte en bh, svart på hm. För bara 79 spänn! Jättebilligt! Men sen gick vi runt lite till och jag hittade en jätte fin kjol för 199 och en typ "jacka" ungefär för också 199. Så jag fck 400 av mamma så det ska jag köpa dag . Men Rebeca är ju inte vaken för klockan är bara 9?! Men jag ska  duscha, äta, och fixa mig. Så vi höres senare sötnosar.
Jahapp.. Och jag märkte just nu att det inte går och ladda upp bilder.. Så ni får ingen bild..


Kommentarer
Postat av: M A L I N

härligt med en så billig bh!

2009-06-24 @ 16:44:12
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0