my day

Goddag?.. Vaknade typ halv 9 idag, fixade mig och så. Mamma skjutsade mig, träffade emma och dom. Gick till daniel, men han var inte hemma. Drog till centrum, hem till min lärare. Var där,sen slutade vi vid 2. Centrum igen, solade, träffade matilda, iza & hanna vid solariumet. Sen kom julia och emma också. Var med matilda, hanna, jaqueline & iza och sen drog iza och hanna. Då var jag med matilda & jaqueline. Sen vidare till donken, träffade flisan och emma och madelene. Sen drog jag och jaqueline, köpte lösnaglar, hårspännen och ansiktsmask. `
Det var min dag det, hur var din?


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice agnes <3

2009-06-13 @ 12:54:50
URL: http://vrickade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0