Svar på frågorna

Anonym om Frågestund b*tches:
Din allra bästavän!
 21 Juni, 15:57

Matilda, helt klart!

Anonym om Frågestund b*tches:
Har du någonsin varit full?
21 Juni, 16:24

hm.. Ja det har jag, inte jättepackad men..


Anonym om Frågestund b*tches:
Har du varit full ?
Vad jobbar dina föräldrar med ?
Är du nöjd med din klass som du ska få i sjuan typ ?
21 Juni, 16:46


Återigen ja.

Mamma med lite olika och pappa på gitarraffär.
Både ja och nej, jag är ganska nöjd.

Anonym om Frågestund b*tches:
oskuld ?
21 Juni, 17:04


Yes det är jag!

Lasse-Gurra  (LasseGurra_Aktersnurra@pea) om Frågestund b*tches:
röker du?
21 Juni, 18:15

Nej, jag har gjort. Då, men inte nu.

Anonym om Frågestund b*tches:
är du fortfarande kompis med lillchic `? :)
21 Juni, 21:07


Ja, det är jag.


Anonym om Next stop-:
 när ska du svara på frågestunden ? :)
kan du berätta ENKELT hur man sätter i en egen header på www.blogg.se ? :)
22 Juni, 19:46


Öhhm.. Nu ?! :)
Man laddar upp bilden man vill ha, sen trycker man på bilden, kopierar adressen,
klistrar in den i sin stilmall, på den andra som är inom parantes.
Sen trycker man på spara stilmall och så är det klart! Vet inte om du förstog, men
annars kan du fråga mig igen.


    Inte så många frågor, men. However. Här är era svar, svarade ärligt
på alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0