dålig uppdatering

hejhej, förlåt för dålig uppdatering. Igår fyllde matilda år, och jag bjöd henne på resturang " mongoliska ". Det var jätte mysigt . Och ni ska bara veta hur jävla mycket mat vi åt, hahaha. Men sen åkte jag hem, badade, kollade tv. Och sen var det sleep tight för mig.. Idag var jag sjuukt trött i skolan, jag hatar skolan och min dag söög ! Jag hatar måndagar.. Men jag kom precis hem från jaqueline, och nu ska jag typ blogga lite och sen vet jag faktiskt inte.. Tråkigt inlägg jag vet, men jag har som sagt var haft en dålig dag idag så jag är inte så glad just nu. Men,
Kisses

Kommentarer
Postat av: veronica

puss på kusin ! <3

2009-03-02 @ 20:22:52
URL: http://puckoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0