fler svar på frågor

Emma om svarstund:

är dålig på frågor :), men iallafall.
tycker du det är kul att sexorna ska splittras i 7:a n. hahahh .
hmm . vad är det roligaste du vet ?

IP: 62.20.168.43


elin om svarstund:

 Är det några barndomsvänner som du kände när du var liten som du minns ? Och som du kanske går i samma klass eller grannklass nu. Vad har du för minnen med henne/han
Hur gammal är du ?
Favorit artist/låt, 
Har du rökt/druckit/drogat?
Brukar du bråka ofta med dina föräldrar?
 Roligaste minnet som du aldrig glömmer
 
 1. Både och, jag tyckr på ett sätt att det är tråkigt om man inte kommer i samma klass som sina vänner, men på ett annat sätt är det rouligt för man träffar nya vänner.

2. Det roligaste jag vet .. Det är mycket saker, jag älskar att shoppa. Det är en av dom roligaste sakerna jag vet.. Men det finns många många många fler

3. Ja, emma tex, hon går i min grannklass nu, och adam går också i min grannklass, och victor går i min grannklass, Emma och jag, kommer jag ihåg var med varandra när vi var små för vi bodde typ i samma område.
Och Adam och ja var också med varandra när vi var små.. Jag har till och med bilder på emma och adam på typ mina kalas eller när vi badade i pool. Hahha, och victor och jag gick på samma dagis..

4. Jag är 12, snart 13

5. Jag har många favorit artister, och jag älskaaaar  musik, det är min drog (a) hahah, men jag älskar chris brown, och jag älskar coldplays låt- viva la vida. Och beyonce, all the single ladies. Det är nog dom som jag lyssnar mest på just nu..
men jag verkligen älskar musik.. Och måååååååååånga flera låtar och artister.

6. Ja, jag har rökt och druckit. Men inte tagit droger , ! Och det kommer jag inte att göra någon gång,!
Hoppas jag ! Men ja, jag rökte förut. Och jag har druckit.

7.Nej, faktiskt inte så ofta. Vi har en bra relation med varandra.
Och jag älskar min familj, men jag har beåkat med dom.

8. Oj oj oj, det kan jag nog inte svara på för jag har sjuuuuuuuukt många minnen som jag aldrig glömmer. Tex, när jag och emma fogelmark var på bussen, så skulle jag sätta mig på en sånhär säte som fälls upp när man sätter sig. Så satte jag mig, och sen ställde jag mig upp för jag trodde vi skulle av där, men det var en station för tidigt. Så jag satte mig igen utan att fälla ner sätet. Så jag typ ramlade ner på golvet. Och det var sjukt pinsamt för alla kollade . Då började såklart jag och fogelmark att ASGARVA , ! Sen kom totte in på bussen och bara för att vi skrattade typ så att vi kissade nästan på oss så trodde han att jag var full. Han bah; agnes, jag har ju sagt åt dig att du inte ska dricka. Och då började vi garva ännu mera. Hahhahha, men sen gick han av och då när vi äntlign skulle av så skulle jag trycka på stoppknatppen med ajg råkade trycka på typ barnvagnsknappen så det lät. Typ; dy ny nyyyy. Och då skrattade jag så mycket att jag höll på att kissa på mig, det var en sommarkväll 08 då jag och emma var som tightast och då skulle jag sova hos henne.
det kommer jag aldrig i hela mitt liv att glömma. Och jag har många många många många många mångaa mer minnen osm jag aldrig någonsin glömmer.. 

fortsätt att skriva frågor , sötnosar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0