Rensat hjärnan

Kolla idag, det började med att vi satt vid maten, jag och jaqueline hade sattit oss vid ett bord, sen kom Linn, Emma och Vanessa. Och Vanessa började gegga med sin mat. Det gick till Såhär;

Jag; Vanessa, snälla. Sluta gegga med maten. Jag tappar matlusten.

Vanessa; Jag älskar att gegga med maten.
Jag; Men Vanessa, snälla ?!(irriterad)
Vanessa; Men nej, jag vill gegga med maten. (kaxigt)
Jaqueline; Vanessa, ge dig. Det är fan äckligt! (sur)
Vanessa; Men kolla inte då.
Jag; Men snälla, vi kom till bordet först. Rätta er efter oss
Vanessa; Neej, låt mig.
Sen blir det typ småbråk, och då flyttar Linn till ett annat bord, jag flyttar efter.
Och sen kommer jaqueline. Vanessa och Emma sitter kvar.
Sen reser sig Vanessa upp och går till några andra i våran klass, och så sitter Emma kvar, då ropar
jag på henne för att hon inte ska behöva sitta själv. Men hon följde tydligen med Vanessa.
Sen när vi har ätit så har vi musik, sen skavi hem . Och då så frågar jag och jag och Linn skulle göra någonting, men då ska hon vara med Vanessa. Sen fortsätter det.
Linn; Men du kan vara med . 
Vanessa var sur på mig så hon sa först ja, innan bråket. Sen bah; egentligen vill jag inte att du ska vara med
men jag vill inte förstöra för Linn.
Vanessa; Jaha, men jag tänker iallafall inte prata med dig.
Jag; Varför? :o
Vanessa; För att jag är arg på dig.
Jag; Amen, kul att vara med er om du inte ska prata med mig?`!
Vanessa;  Va inte med oss då ?
Jag; Nähä.
Sen började hon hålla på, och säga massor av elaka saker.
Sen skrattade Emma, jag bah; emma, skratta inte .
Det är inte kul .
Vanessa bah; Vadå, skratta. Precis som jaqueline alltid gör.
Alltså hon är så... blablabla
Och började snacka skit om jaqueline. Och sa massa elaka saker" !
Då fick jag damp, och bah; menvafan Vanessa, sluta snacka skit om henne.
Då stack Vanessa och Linn. Sen kom Jaqueline

Då berättade jag allting. Då sprang hon efter Vanessa och bara ställde sig och började skrika massa saker
till henne. Och Vanessa var jätte otrevlig och bah; du kan inte prata.

Blablablabla. Alltså jag får damp.
Sen fortsatte dom att skrika. Så då stog, jag, jauqleine och vanessa och skrek på varandra.

Sen tp jaqueline bah; Jag hatar dig, jävla idiot.
Då helt plötsligt kom det förbi en typ mamma som hade hört allt.

Och sa; ojdå, det där lät inte bra.
Då väntade jag på min syster och Juliaoch gick med dom till centrum.
Jag vet,nu lät det säkert som att vi var jätte elaka. Men ni ska bara veta, !
( Var bara tvungen att skriva ner allting, rensa mitt huvud)
Seriöst, jag lackar på den där bruden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0