Gud vad kul!

Tjoooooooooo, idag är jag faktiskt på jätte bra humör, topp 10 . Idag följde jag med Axel, Lucas, Linn, William & Marucs hem till Lucas. Dte var faktiskt sjukt roligt. Vi körde först guitarr hero, alltså det nyaste, jag spelade trummor. Såklart var jag grym , ! Hahha, jag driver. Nejmen, det var jätte kul. Sen åt vi typ lite, sen satt vi vid datan, kollade på ni vet Terminater Sarah Connor Cronicals, dom avsnitten som går på 6an ? Det var det, fast i en film. Den var faktiskt jätte bra, och sen så gick vi upp och kollade på hans fiskar, haha. Men dom var jätte coola. Han hade värsta stora akvariet. Och sen sist gick vi ut och spelade bandy. Det var grymt kul. Jag har inte haft så kul på länge. Det är faktiskt en kille i min klass, som vi gick hem till. Han är också min barndomsvän. Vi gick på samma dagis och så. Och jag har inte varit hemma hos honom på typ 5 år, så det var faktiskt jätte kul. Men nu är jag hemma, Linn skulle på träning så jag följde med henne.
 Love ya´ll


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja gud, OC var ju bäst! Fast dom sista avsnitten där var ju inte så roliga. Att Marissas mamma tog studenten helt plötsligt.. Ja vet inte, de höll inte mot slutet.



Jag vet att en kommer dö i Desperate, men tror inte serien slutar på grund av det? Eller?



Nåt mer vill jag nog inte veta haha!

2009-03-25 @ 18:29:39
URL: http://www.nolow.se
Postat av: Nathalie

Jag vet att Edie kommer bli mördad och det sista avsnittet med henne sänds i april (tror jag det var) i USA.

Vet att jag skrev om det för ett tag sedan i min blogg :)

2009-03-25 @ 18:41:59
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0