Ingen rubrik

God morogn, gissa om jag är trött eller vad ? Förlåt att jag inte skrev ngt mera igår. Men vi fick sjukt brottom i slutet. Kolla, vi fixade oss, sminkade oss och allting. Vi skulle möta william och rebecca kvart över. Och klockan var typ 13 över och vi var fortfarande hemma. Så vi sprang, och så kom dom och mötte oss. När vi typ var frmme och verkligen inte hann springa tillbaka så kom vi på en sak, presenten? Omg, båda vi hade glömt våra presenter. Hahha, smart ass säger jag bara. Menmne, så hon ska typ få den sen. Och jag var något sjukt trött igår när jag kom hem. Vi hade jätte roligt, och på köpet fick jag tappa rösten. Ja, som jag är så skrek jag ganska mycket igår. Så, här sitter man med typ ingen pratförmåga. Jag skulle egentligen lägga in bilder. Jag tog ganska många, men nejnej. Icke sa Nicke, när vi gick ut så lånade jag Marcus jacka. Och vipps, så var den borta. Jag glömde den såklart i hans jacka. Och det är mammas kamera.. Men ajg ringde honom och sa att den var där. Så jag får väl den imorgon, eller måndag. Men som sagt var, det var jätte mysigt. Och sjukt kul. Vi gjorde typ en lek? Haha, inte så men alltså kolla , såhär gick den till.
Man har massor av maraboun, en halsduk, vantar, mössa, kniv, gaffel & tärning. Så slår man, sen den som får en 6a först får sätta på sig alltng och sen försöka skära i chockladen med allting på sig & med kniv och gaffel. Sen ska man försöka äta så mycket som möjligt . Tills någon annan slår och får en 6a.  Jag lovar, det var nog den roligaste leken jag har lekt, eller godaste iallafall. Men idag vaknade jag jätte tidigt, för min stackars lillebror är typ sjuk.
Eller han har hosta. Så.. Och ajg ska snart iväg, till min husvagn. Blä, jag orkar inte. Men jag måste följa med. Aja, det jag ville säga var att min Fredag var jätte lyckad
Och hur var eran ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min fredag var bäst

2009-03-21 @ 08:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0