Jag är duktig

Jag är faktiskt duktig, jag håller på att sy min egna kjol, eller klänning.. Mene jag orkar inte sy för hand för att tråden går av hela tiden. Så jag ska vänta tills mamma kommer hem. Så kan hon hjälpa mig att fixa symaskinen. Men det var fett läskigt. Kolla, jag trodde jag var hemma själv, och jag liksom var säker på det. Så stog jag vid toaletten, den är brevid min brorsas rum. Så drog någon ner handtaget . Mitt hjärta höll på att stanna, jag blev jätte rädd. Sen kom min brorsa ut. Jag visste inte att han var hemma. Mamma sa aldrig det. Kollar på singing bee och sjunger med såklart. Men min vackra röst
. Hahahha, men skriver snart.
KiSsEs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0