Kväll hos bästavän

Hola Amogós, !
Nu är jag hemma hos Jaqueline, vi kom precis hem till henne . Vi har varit i centrum och köpt våra skor för 400 på
Wedins, sjukt fina säger jag bara. Idag har jag inte gjort så mycjet. Eller utom att ha varit i centrum och kollat 
runt i affärrer. Men jag orkar inte skriva mera just nu, jaquelines data är werdo,?! Alltså knapparna är sega .
men juste ikväll ska jag sova här, alltså hos henne. Och vi ska äta Tacos, mums. Och sen ska vi tjocka oss
framför melodifestivalen med godis, läsk, chips. Och jag har min Ben & Jerry från igår. Chocolate Brownie Fudge typ,.
Men nu ska vi ut och smälla gamla raketer, eller som blev kvar från nyår.
LO0ove

Förallid, visst ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0