Kvällens

Kvällens vill ha: pengar
Kvällens klädsel: sss& julias handbollströja
Kvällens frisyr: flätor
Kvällens händelse: Blogg
Kvällens låt: Everywhere
Kvällens planer:  Kolla Greys & blogga
Kvällens saknad: Vännerna, speciellt Nickan
Kvällens dummaste: Att jag har tappat bort mina engelskaböcker, och jag måste plugga
Kvällens sjuka: Ont i ryggen
Kvällens drog: Datan, bloggen, tvn
Kvällens roligaste: Greys anothomy
Kvällens favorit: Pappsen
Kvällens köp: Typ ingenting, har inte köpt ngt
Kvällens godis: Plockgodis
Kvällens humör: Trött, och irriterad
Kvällens mening: Att försöka vara någon annan än sig själv är bara meningslöst, alla andra är redan upptagna

Kvällens bild:
Bild på mig på min balkong

<
All im saying is; ENJOY

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0