Lista

Öppna din sms inkorg, tryck neråt fem gånger. Öppna smst och läs, det är ditt svar på första frågan. Upprepa sedan ..osv.

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
joo lite.. varför?<3
Vad gillar folk bäst hos dig?
Tänkte precis det
Vilken raggningsreplig faller du för?
Japp det har jag, jag ska börja blogga, puss
Vad är det sista du kommer att säga inna du dör?
så nu är jag på din blogg
Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Ska vi åka till badhuset?
Så vad säger du under förspel?
Svara
Och efteråt?
HAHA. om vad? XD<3
Några år senare har ni barn. Var är deras första ord?
Donken
Nu är de tonåringar. Var lär du dem?
Hatar den där jävla bögen
Vad sjunger ditt favoritband om?
Jag läser hela

Lo0Ove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0