Min hobby, ?!

Ojdå, jag trodde jag hade skrivit ett inlägg. Men sen märkte jag, att nejnej. Det hade jag inte. Men det har inte hänt så mycket idag, jag var med Jaqueline och Linn . Först gick jag, jaqueline, linn och william till videoafärren och köpte lite candy. Mums, haha. Nejmen, sen skulle william tydligen till donken. Men jag orkade inte följa med. Så vi drog hem till Linn. Idag hade jag tråkigt i skolan, eller ja. På svenska lektionen, så när våran lärare stog och pratade om typ predikat och subjekt så satt jag och klottrade på mina händer. Jag älskar att klottra på mina händer,  gash säger jag bara. Det är typ min hobby. Mohahha,  ni ska bara se dom. Helt nerklottrade. Men sen har jag inte gjort så mycket mera.
 Brukar ni klottra på era händer ?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Först får du göra en signatur du gillar i typ paint eller photoshop om du har det. Sen gick jag in här ---> http://www.designadinblogg.se/2008/april/skapa-en-signatur-i-varje-inlagg.html

Väldigt bra sida om man kan lite htlm.

Lycka till!

2009-03-23 @ 20:48:52
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0