Mums mums

Dagen innan fredag, yes, imorgon är det fredag. Jag älskar fredagar, ! Snart ska jag äta mums mums som pappa köpt (a), men ni ska bara veta hru mycket jag skämde ut mig idag i skolan, -.- haha, kolla, vi har ju elevens val och då valde jag och jaqueline musik, men dom sa först att man typ fick spela eget och så, trodde jag iallafall. Men så var det inte, sen precis innan vi gick så sa hon bah; nej, man måste sjunga. Jag höll på att kvävas, omg. Jag kan inte sjunga, men jag tänkte det kan ju inte vara så farligt. Så kom vi iallafall dit och fick typ vänta jätte länge utanför för dom kom aldrig. Sen kom typ läraren, Ralf och sen började vi. Han bah; jaqueline, vi vet att du kan sjunga, för hon har nämligen varit med på julstrul eller så var det vårsoarén. Men iallafall, han bah; du då agnes, jag bah; öööööööhm.. ?! Sen var det några killar som spelade Eye of the Tiger på gitarr så skulle jag, jaqueline och några andra sjunga. Men dom kunde den inte så dom sjöng typ inte och jag som sagt, SUGER på att sjunga. Så, ja, ni kan ju bara gissa hur det gick för mig. Sen innan vi skulle sluta, han bah; nästa gång får ni sjunga en& en. Jag bah; omg ! Jag tänekr inte gå kvar där längre, ! Men men, jag måste bara visa en sak, jag läste nämligen Jaquelines blogg. Och kolla vad gullig hon är, världens sötaste,!
LOo0ve

             http://jaquelinesmoment.blogg.se/2009/march/alltiiiiiiiiiiiiiid.html#comment
klicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0