my day

Hola, jag ska berätta om min dag; Okej, idag så kom jag först till skolan, eller fick skjuts. Då hade jag matte, sen engelskaprov.. Och ni ska bara veta hur jävla nervös jag var, jag fick typ en klump i halsen. Det är nämligen så att jag har tappat bort mina engelskaböcker, igen.. För typ 3dje gången det här året.. Och iförsom dom är borta så har jag inte kunnat träna till mitt prov och min lärare fick typ damp.. Men inte så mycket som jag trodde, så det var sådär. Men jag tror att provet gick bra, så det var nice, ! Men sen efter skolan så pallade jag och min bästavän oss ner till huddinge, och jag driver inte, vi gick runt i typ hela jvla centrum bara för att leta efter praoplats. Alla bah; nej, tyvärr.. Men sen iallafall så gick vi till Castello, det är typ ett café, och där fick vi plats, tror jag iallafall. Våran lärare var tuvngen att ringa dit först och snacka med chefen typ .. Men jag tror att vi får det, hoppas, ! Men iallafall så tog vi en fika där, sen skullevi hem och gick förbi videoaffärn på vägen hem till mig och köpte lite tuggummi och sånt. Sen följde jaqueline med mig hem och så ringde vi till massor av folk och bara snackade med dom. Det var sjuukt ruuligt. Men sen typ vid 6 skulle hon hem.. Jag har ingen usbkabel så jag kan inte lägga in bilder från min mobil, men jag ska kolla med pappa när han kommer hem om han har och då kan jag lägga in dom från hans mobil . Men vi får se mer om det sen, skriver senare.
LOo0ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0