Ny bikini& hål i örat

Tjo sötnosar, hörrni jag ska berätta lite om min dag; idag var jag i skolan först, såklart -.- . Seg dag, som vanligt.
Men sen så pallade jag, jaqueline & linn hemtill Jaqueline och hämtade caash, och vidare hem till mig, men ingen var hemma så vi gick till centrum. Och kollade på hm, jag köpte en typ turkås bikini, underdel& överdel. Den var typ turkos och så var det ett guldigt hjärta i mitten och så kan man ta bort banden. Jättesöt, ! Ohc jaqueline köpte också en, fast jag kommer inte ihåg hur den såg ut... Men sen gick vi till frisören och frågade om dom hade tid att ta hål i örat, så tog jaqueline ett till hål i örat, så hon har som mig nu, tre på ena och ett på andra. Sen drog hon hem, och jag med. Men nu ska jag äta ngt innan maten ikväll typ 8.. Vrålhungrig..>
 jag vill bara säga att jag älskarmin bebis, och bästavän. Tack för att du exxisterar på denna gjord.
L0Oove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0