Praoen fixad !

Hejhallå gott folk, hoppas ni haft en bra dag. Jag ska berätta om min. Först vaknade jag såklart, drog till skolan. Vi fick skjuts. Sen så hade jag matte, engelska, mat, språk, so & svenska. Sen slutade jag, men iallafall. På so lektionen så typ snackade alla. Och så sa min lärare bara till mig, alltså bara till mig. Jag bah; Öhhhm, alla pratade. Sen så skrek hon bah; Men håll klaffen agnes ! Jag fick då damp på henne. Och typ var jätte sur. Sen när vi slutade så började jag skälla ut henne. Hon skulle såklart försöka kaxa emot . Men jag ägde henne. Sen blev hon typ helt stum. Håll klaffen, tycker iallafall jag är typ exakt samma sak som håll käften . Fast lite mera gammalmodigt. Eller, vad tycker ni? Stackars kvinna, säger jag bara. Eller kvinna ? Jag menar tant, stackars tant ! Fyfan, hon är för gammal för att vara lärare. Usch säger jag bara. Blä, vi kommer inte så bra överäns säger jag bara. Men iallafall så iförsom jag stannade kvar och skällde ut henne så väntade jaqueline på mig, för vi skulle fixa lite saker. Och alla andra bara stack ?! Menmen, iallafall. Då drog vi hem till henne och hämtade lite saker. Sen till Stenmo, och vidare till videoaffären. Idag igen, tro mig. Jag vet att vi typ köper godis varje dag. Vi är tjockisar. Men sen såg jag Felicia gå utanför. Så jag sprang ut till henne, sen kom jaqueline. Så pratade vi lite med henne. Och följde henne typ ända hem. Sen så drog vi till dagiset vi ska praoa på. Och typ kollade lite. Och så.
Dom fick skriva på lite papper så pratade vi lite om tider och sånt. Så nu är det iallafall fixat. Jag har ingenting att plugga till ikväll. Utom matteprov. Usch, jag suger på matte. På riktigt. Men sen följde Jaqueline med hem till mig, och nu har hon åkt hem. Hennes pappa var ändå i närheten så hon fick skjuts. Men nog om min dag.
Hur var eran ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0