Snabbt inlägg

Hej pluggisar, sitter i skolan. I datasalen. Det blir 1 snabbt inlägg för min lärare kommer få serisöt läskigt mcyket damp på mig om hon märker att jag är inne på min blogg. Omg, im scared. Hahaha, jag driver. Nejmen ärligt så är hon fan läskig. Vi ska äta om en kvart. Idag sk ajag och Jaqueline dra och fixa lite mer med praoen . Alltså det sista, vi ska praoa på ett dagis. Hahha, det kommer bli fett najs. Jag längtar. Idag ska jag vara med henne. Nu gör jag inte så mycket. Måste gå nu, min lärare som sagt var. Är läskig. Skrkiver sen, så fort jag kan. Pluggis pussar

 
 Bild från igår, min sexiga pose


Kommentarer
Postat av: Tess

hoppas du får en fin dag



kram

2009-03-24 @ 12:02:04
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Tess

klart ja kommer tillbaka om du gör det :)

2009-03-24 @ 16:23:08
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: miranda

heej det e jag miranda! bra blogg<3

2009-03-26 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0