Söndag 16 Mars 09

Hej hallå . Hahah, jag och Jaqueline har redan ätit frukost. Vi var faktisktjätte duktiga idag . Vi gick upp typ 9, halv 10. Så
nu hinner vi göra massor idag. Jag vet inte riktigt vadvi ska hitta på. Men vi kanske skulle till Farsta, och shoppa. Eller kolla iallafall. Eller så kanske vi bara ska till Centrumoch fika. Så vi får se hur det blir med det.. Men igår hade vi jätte kul. Vi fick övertala Daniel att komma ut och det tog ett tag . Men vi klarade det. Så som sagt var så ringde vi han så kom han till Stenmo, eller ja. Vi möttes på Stenmo och snackade. Och var där ett tag. Sen drog vi vidare till Jaqueline, smällde smällare och sen stack Daniel hem. Vid typ 10 gick han. Då gick vi in och kollade finalen på Melodifestivalen. Och jag åt min Ben & Jerry. Muuums, jag har faktiskt fortfarande lite kvar, Det är naaajs. Jag kanske ska gå upp och äta den nu. Men jag skriver lite senare om hur vi ska göra idag. Fortsätt läsa min blogg.
Kisses and Hugs
 
Jag vet, bilden ser lite konsig ut. Men jag har typ inga.
Så jag bjuder på den .
 Bara
 ENJOY PEOPLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0