ta mig bort

kom kom ta mig här ifrån om du kan, jag hatar att känna känslan av att bara vilja försvinnna. Familjebråk, familjeproblem, problem med vänner, problem med skolan. Just då vill man bara bort, försvinna till någon plats där inte problem finns.. Tänk att bara få komma till en plats, där det inte finns några elaka människor, inget bråk, inga problem, där alla känner alla och allting är helt perfekt. Tänk att bara få försvinna dit ett ta och stanna där tills man kunde komma hem pch så var allting löst och alla bråk var utredda. Men jag vet att man måste ta itur med sina problem. Och lösa dom, men ibland så känns det som att det bara inte går, allting är bajs och vad man än gör så går det dåligt. Tänk Tänk Tänk om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0