Tidig morgon

Mornig, idag vaknade jag tidigt. Jag hade ställt klockan för att jag, min syster & julia skulle egentligen till stan idag.
menmen, det blev inte av. För ingen var klar och julia skulle hem 2 så vi skulle inte hunnit. Det får typ bli nästa helg
kanske.. Men idag ska jag nog träffa min bästavän, tror jag . Vi kanske ska till huddinge, fika och kolla på skor.
Vi båda har nämligen hittat ett par jätte fina skor som vi vill ha. För 400 . På wedins.. Menmen, vi får väl se hur det blir
med det. Jag fattar inte att tiden gick så snabbt igår, min syster bah; nu är det min tur att sitta. Jag bah; öööööm, nej
Hon bah jo, du har suttit i 4 timmar. Omg. Det var faktiskt lite läskigt. Jag trodde typ att jag hade suttit en timme eller något. Jag bloggade, och dom säger ju att tiden går fort när man har roligt. Så.. Inget mera att skiriva..
skirver senare idag, min systser ska typ sitta..
L0oOve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0