Till matilda

Kolla, jag menar ingenting elakt. Jag bara menar att du har ändrats. Jag vet att folk ändras, och det är helt naturligt. Men jag antar att jag bara att svårt att förstå, att vi glider ifrån varandra mer och mer för varje dag som går. Jag menar, vi har liksom redan planerat hur vi ska bo när vi blir stora, och allting. Jag vill inte förlora min bästavän, du är som en syster för mig. Och om du lämnar mig, tar du en del av mitt hjörta ned dig. Jag vill inte förlora dig, men det känns som jag gör det just nu.. Jag vill att vi ska fortsätta kämpa och aldrig ge upp på varandra. Du är den av alla mina vänner, som har kännt mig längst, och som vet mest om mig. Du är den osm liksom alltid har varit där för mig, men nu så bara ser jag hur våran vänskap suddas ut och bara försvinnner, och jag vill verkligen inte det. Jag vill ha kvar dig, den matilda osm jag har kännt i hela mitt liv, som alltid har varit som en syster för mig, som har sovit hos mig, som har skrattat med mig, gråtit med mig, och varje sommar har vi åkt och badat . Saknar inte ud det ? Det gör iallafall jag . Och jag vill att dui ska förstå att den här texten är för att jag suger på att prata såhär, och jag vill att du ska förstå hur mcyjet du egentligen betyder för mig. Jag villinte bårka med dig, verkligen inte. Men jag vet inte varför allting har blivit såhär, varför allting har ändrats så mycket i våran vänskap. Varför den suddas ut, mer och mer och vi inte gör något åt det. Jag tänker inte sluta kämpa. Inte ge upp hoppet. Jag ska forsätta kämpa för oss. Någon dag måste vi prata, du och jag , bara du och jag . Och reda ut det här, den dagen jag har tillräkligt med mod, den dagen ska vi träffas och reda ut allting. Då jag har mod att säga precis hur allting känns ochså . Då ska vi reda ut våran 12 åriga vänskap . Okej? Hoppas du förstår lite med texten iallfall....
Jag älskar dig, matilda juqicko edgren
 
  




Vi har 100000000000 andra bilder, men det här var dom enda
jag hade på den här datan . Det är ny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0