Till min bästavän

Du har visat mig vad vänksap är, du har fått mig att tro på kärlek. "Cause your everywhere to me, and when I close my eyes its you that I see. Your everything I know that makes me belive, Im not alone. Du betyder något sjukt mycket för mig. Nu när jag har mått som dåligast, med alla familjeproblem och allt skit med skolan och allting. När jag verkligen mått som dåligast, det var då vi blev tightast ! Jag hoppas verkligen att du förstår hur mcyket ud betyder för mig. Du är en av dom allra starkaste människorna jag vet. Och en av dom bästa, du finns alltid vid min sida när jag behöver dig. Vi har haft mycket problem också. Och vi båda har gjort saker som vi ångrar, och som vi bara trodde skulle leda till massa problem och allting. Men vi gjorde det tillsammans och det har fått oss att bli starkare och komma närmare varandra. Just nu är du min allra bästavän, jag älskar när vi går ut från skolan, bara för att snacka om allting, jag kan verklgen prata om allting, exakt allting med dig. Jag kommer alltid att finnas vid din sida och jag hoppas att du vet att du också kan prata med mig om allting, för jag finns vid din sida och lyssnar och stöttar dig. Jag kommer alltid att stå på din sida, det vet du va ? Du är number 1, du är min bästavän, min soulmate, min andra halva, min själ, min älskling, min bebis, min sötnos och mycket mera. Vi är verkligen läskigt lika. Vi gillar samma killar, vi har samma stil, tycker om samma kläder, vi är typ lika långa och vi vägde exakt på gram lika mycket när vi vägde oss hemma hos daniel. Jag är så himla glad att jag har dig, du får mig att känna mig trygg, det känns som med dig klarar jag allt. Du gör mig starkare, du får mig att må bra, du får mig att le, att se menigen med livet. Du får mig helt enkelt till en mcyket bättre människa, vi har många många många fina minnen redan, och jag vet att vi kommer att skap många fler, visst ? . Du betyder så mycket för mig att jag inte ens finner ord, en peatext är ingenting gämfört emot våran vänskap. Inegnting, ! Jag hatar verklgen att vara osams med dig, när vi bråkar kan jag inte sov på nätterna. Jag år så dåligt. Och förut var vi inte tighta alls, sen blev vi jätte tighta och sen blev det bara massa bråk. Det jag vill komma fram till är att, jag alltid kommer att finnas vid din sida, du kan lita på mig. Duär gulvärd, och värd såå mycket för mig att jag inte ens kan förklara det med ord. Jag hoppas att du iallafall förstår lite av den hära texten gumman. Ge aldrig upp , sluta aldrig att kämpa, och lämna mig aldrig. Om du slutar kämpa så ska jag köpa för oss båda. Inse att du är så älskad. Jag är stolt över att kalla dig min bästavän. Jaqueline Lysholm.


Förstå, jag älskar den här flickan.
hon är så mycket för  mig .
världens bästavän


Kommentarer
Postat av: din bästavän

Agnes axmark widgren min allraallra bästa bebis jag kommer alltid finnas där för dej när du behöver mej , även när du inte behöver mej . jagvet att du alltid kommer finnas där för mej , jag hoppas verkerligen våran vänskap kommer förbli ! man vet ju aldrig vad som händer elr hur ? du ser vad som hände med mej och (johanna "bästavän") jag älskar dej och kommer alltid att göra gumman dubehöver mej, och jag behöver dej jag har tänkt på saker att jag inte vill leva , men efter en stund tänker jag vilka som skulle sakna mej och vilka jag skulle sakna i himlen , agnes du betyder så oerhört mycket för mej att du inte förstår , jag skulle faktiskt riskerat livet för dej gumman . jag vet att du har haft det svårt och det har jag med elr jag menar min mamma dog på grund av en jävla medicin och det är inte nog . jag bråkar typ redan med julia och pappa och alltså det går inte ihop jag är en helt annan människa . sen jag träffade dej försökte jag vara tuff i fyran till sexan för du var kompis med alla . men när jag väll började lära känna dej var det som att jag hade känt dej hela livet ! gumman vi är menade att vara bästavänner om gud finns så har han sätt till att mammas död inte var förgäves utan mammas död kanske vi aldrig träffats ?! jag vill bara säga ett eller tre ord BEBIS ÄLSKAD FÖRALLTID

2009-03-08 @ 10:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0