lista

1. Tre ord varför du sist spydde?  Kommer inte ihåg
2. Vad gjorde du 08:00 imorse?  praoen började
3. Vad gjorde du för 30min sen?  åt middag
4. Vad hände dig 1995?   fanns inte
5. Vem fick dig att skratta senast?  ross och rachel
6. Vilken färg är din borste?  jag har många
7. Vad köpte du sist?  en chickenburger
8. Vilken färg har du på din tröja? svart flis och beige tshirt
9. Var förvarar du dina pengar? på golvet, lite överallt
10. Hur var vädret igår?  ingen aning
11. Vad ser du framemot? sommarlov, prao imorgon
12. Snarkar du? - näe, inte vad jag  vet -.-
13. Vad är 15? - ett tal
14. Vilken skostorlek har du? 36-37
15. Vill du klippa dig? ja
16. Är du över 25? nej
17. Pratar du mycket? - som fan, jag är ju pratsam. Hallå ?!
18. Kollar du på O.C? - jag var besatt
19. Har ditt namn ett "x" i det? - efternamn
20. Känner du ngn som heter Steve? - nope, men jag känner en som känner en
21. Hittar du på egna ord? sjävklart
22. Är du en typiskt svartsjuk person? ibland, alltså typ på deras hår
23. Vad har du för mobil? - samsung

24. Vem ringde dig senast? jaqueline
25. Biter du på naglarna? - när jag är stressad, ja.
26. Har du lockigt hår? - nope
27. Vilken konsert ska du på härnäst? kanske coldplay
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? inen aning
29. Hur många gånger har du svurit idag? no answer
30. Vilket ord säger du ofta? mycket olika
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - nej, eller jo jobbet. Jag har prao
32. Vad åt du senast?  fiskbullar och potatis, och jordgubbar
33. Vad borde du göra nu? - plugga till matteprov, packa och duscha
34. Har du något smeknamn? - många, folk kallar mig massor av konstiga saker
35. Sover du mycket? det beror på

36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? vet inte
37. När var du sist ute? -  typ 4
38. Har du gråtit idag? nej, eller jo. Skrattat så jag gråtit nästan
39. Är du en glad person? solklart
40. Har du roligt nu? stressad
41. Vad äter du helst? det jag känner för
42. Vem var du med sist? - min syster
43. Vem kramade du sist? jaqueline
44. Nämn den bästa personen - det går inte, finns så många
45. Tycker du om någon just nu? - många
46. Vill du flytta? - beor på
47. Hur ofta borstar du tänderna? - 2  gånger om dan
48. Är du egoist? - haha, ibland
49. Gillar du att bada? - nej, i love it
50. Skrattar du åt allt? - kind of
51. Vem får dig alltid att skratta? - typ allt och alla
52. Gråter du när du tittar på filmer? - iband
53. När grät du senast? - vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0