Sarah Connor

Buenos dias
Nu sitter jag här med min syster, ska dricka oboy och kollar på Sarah Connor blablabla.. Jag kan inte allt. Idag fyllde min älskade bästavän och bebis år. Jaqueline, hon är världens sötaste . Grattis grattis grattis, ! Och jag skulle egentligen hem till henne och träffa hennes släkt som skulle komma och alting, men det gick inte för hennes pappa var typ på dåligt humör, men men . Så jag väntade på Linn, Marcus, Daniel, Axel och sen drog marucs hem till sig, och vi gick med Axel och william tills dom skulle gå av vid stenmo så då pallade vi oss vidare,och typ sa hejdå till daniel så följde Linn med mig hem och sen typ åt vi, pluggade, bloggade, och satt lite framför datan. Sen var klockan helt plötsligt 6 typ och då kom hennes pappa och hämtade henne och sen dammsög jag, mycket ! Men jag ska få 260 av mamma så det är chill , hahahhahah. Men fett najs, imorgon tror jag att jag ska typ till centrum med kanske william, linn och jaqueline för marcus skulle till sina kusiner och daniel fyller år så han skulle typ hem. Men om vi drar till huddinge ska jag typ shoppa lite på hm och kolla runt lite.. Om jag köper något så lägger jag in bilder på det.
 sista inlägget för ikväll, sov gott
S L E E P    T I G H T 

Luleå 07 sis

Kommentarer
Postat av: Lucas

Ha det så kul :D

2009-03-06 @ 18:32:07
Postat av: Lucky Luke

vad ska du shoppa???? :D

2009-03-06 @ 18:35:13
Postat av: Anonym

ta bort bilden ! :)

2009-03-09 @ 16:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0