Lista

Kärlek

Är du kär? Nej, inte just nu. Tror jag..

Har du dumpat någon? yes

Har du blivit dumpad? ja

Har du varit kär på riktigt? yes

Har du sagt "jag älskar dig" till någon, utan att mena det? Ja..

Vem var ditt dåligaste strul? Har aldrig gjort det..


Bad boy/girl
Har du rökt?
m.

Är du beroende? Nej

Är du oskuld? Yes

Har du haft sex med någon och sen ångrat dig? Oskuld

Har du varit otrogen? Nejdå

Tycker du att det är coolt att supa? Gash, no ,!


Utseende
Hur lång är du?
typ 1.50 ngt

Ögonfärg? grönblåa

Hårfärg? Jag vet inte, alltså från början var jag blond, nu typ brunett

Stil? Inte som andras

Är du nöjd över ditt utseénde? Beror på

Är du mogen? ?!


Övrigt
Vem/vilka vet mest om dig?
Jaqueline, bror, syster , matilda & marucs..

Vad längtar du till? sommar 09 lätt

Morgon- eller nattmänniska? Natt

Har du några homosexuella vänner? Nonono, inte vad jag vet iaf

Rädd för insekter? Ja

Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt

 
 Jadu, jag kan faktiskt inte förklara bilden.. ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0