Vaken

Godmorgon sötnosar, nu är jag vaken.. Tro mig, jag vet att det är tidigt, men så går det när man är i mitt hus, det är som fullt hus.. Hahhahha, men min dag igår var allafall såhär; jag var först  skolan, sen efter skolan, drog jag, william, emma, linn och david till huddinge, och köpte godis och kollade lite i affärer, jag köpte bara en sminkväska.. Men men, sen pallade jag och emma oss vidare till mamsens jobb och väntade där tills hon slutade,då handlade vi lite,  sen åkte vi hem och skjutsade hem emma. Sen har jag nte gjort så mycket mera. På kvällen så har jag bara kollat på tv och min systers bästavän, julia sov här så jag var typ med dom på kvällen och vi barfa snackade. Sen så gick vi typ och la oss halv 2.. Eller pratade.. Men Idag ska jag rensa min arderob, hahahha. Och träffa william kanske om jag hinner, sen ska jag inte göra så mcyket mera. Eller, vi ska ta blder, julia har en systemkamera. Så det är naaajs, hahaha . Och juste, min data är lite paj, jag råkade ta bort 2 knappar.. Klantigt, jag vet .
Skriver senare, ska ner och äta upp min lillebror nu.
Ciaaaaao


Kommentarer
Postat av: Anonym

i det inlägget nedan med den här låten , i min port.

är det din bror ?

riktiga bror ?

låter vad suverän förrästen!

2009-03-07 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0