Var bara tvungen

har du pojkvän/flickvän? nope
har du haft pojkvän/flickvän? yes
har du kramat någon? självklart
har du hatat någon? yes
har du sagt "jag älskar dig" till någon? jadå
har du varit kär? mm
är du kär nu? nope
i vem? nobody
kan du vissla? yes
äger du en mascara? jag har, men ngn tog mitt smink?
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? någon tog mitt smink
är du en fjortis? nej, tack & lov
är du emo? inte det heller
gillar du vältränade killar? absolut
gillar du nörd-killar som pluggar 24/7? det beror på
gillar du bad-boys?  grr, yeah
är du bisexuell? no no
har du över 10 bhar på dig just nu? hahaha, omg. Nej
har du nångång tyckt om någon i din ålder? ja
kan du köra skoter? Ja, vattenskoter. Jag har en
kan du leka apa? såklart, vem kan inte? 
är du brunett?  naturligt blond, men färgat brunett
är du blondin? naturligt, ja
har du snaggat hår? NEVER
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? osäkert
Vad har du på dig för underkläder? bh och hotpants
vet du vad oral/anal sex är? ja
vem fick du sms av senast? bästavän
vem skickade du sms till senast? bästavän
vem pussade du senast? mamma
vem kramade du senast?  marcus
vad drack du senast?  fanta
vad är du allergisk mot något? mycket, tyvärr
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? jag kan fortsätta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0