Äntligen Fredag

Ni ser ju själva min rubrik, Äntligen Fredag. Ohyeah!=) Idag var jag i skolan, gympa, matte,sexual kunskap, lunch och musik. Vi slutade 10 i 1. Najs dag alltså. Då drog, jag daniel linn jaqueline simon lucas rebeca och några till hem till linn. Sen åkte jag och rebeca till videoaffären och köpte godis, träffade johanna och sen åkte vi hem till Linn igen. Sen har vi gjort massr av saker=) Mycket har hänt idag, ikväll ska jag bara ha en tvkväll. Och mamma ska göra massage på mig . Hahaha, jag ska dammsuga-.- duscha, och sen kolla på talang. Jag älskar talang. Juste, jag hade 8a komentarer. Det är så kul att läsa tycker jag. Om dom är snälla allltså. Jag älskar komplinger.
Ikväll är  det ju Robinson också.
Brukar du kolla på Robinson?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0