baby goodbye

Jag vet, jag uppdaterar nästan aldrig längre. Och förlåt för det, men det är så mycket just nu och jag hinner inte..! Men jag ska försöka bli bättre, det har inte hänt så mycket. Eller.. Jag blev tillsammans med william, fast vi var ara tillsammans i 2 dagar.. Men det kändes inte rätt. Jag älskar honom, men inte på det sättet. Han är liksom min bästavän.. Jag och Jaqueline har ju bråkat, värsta bråket som ni nog inte vet. För jag vill inte skriva ut mitt privatliv för typ alla i världen?! Men vi är vänner igen och det känns skönt! Min mamma ska ju gifta sig så vi har fullt upp, och min pappa fyller 50.. =) Men idag har vi iallafall varit på brandstationen och det var sjukt kul. Man fick typ släcka dockor som brann, lära sig mycket och släcka mer saker. Vi fick också åka ner på ni vet, en sån dära brandmänsstång osm dom åker på när det har gått en larm. Det var jätte kul faktiskt. Tänk att skolan kan vara rolig?! Hahaha. Men inte så mycket mer har hänt, marcus ska till Spanien på Fredag och jag kommer sakna honom som bajs..! Bästavän, åk inte! Och Axel ska till Italien, lyllos. Men jag ska dit sen också så det är chill. Imorogn har jag ingen aning om vad jag ska göra, plugga ska jag iallafall. Till mitt omprov i matte på tisdag som jag inte pluggat ett piss till. But I dont care. Det är liksom ett matteprov?! Men lite måste jag plugga. Ikväll är det Grey´s Anotohmy och igår var det Desperata Hemma fruar =). Its lovley. Jag längtar tills nästa avsnitt.
Edie krockade, samtidigt som hon höll på att köra över Orson, som försökte baxa från deras granne som slog honom i huvudet. Han baxar för att göra Bree sårad och hon sa inte upp sig för hans skull. Lynette börjar fatta hur elak Lucey är och Lucey skämdes när hn fick veta att det inte var städtantens barn, utan Carlos och Gaby´s. Edie vet allting om Dave och hans fru, Dave vet att Mike dödade hans fru och barn så hans försökte skjuta Katherine men misslyckades. Susan jobbar som lärare och Karl som hon var gift meds barn ritade tänkningar på när han dödade sin mamma Marissa som hade lämnat dom. Och Tom och Gaby skulle fika och snacka lite girltalk men det gick ju inte bra.
Jadu, man kanske märker att jag typ är besatt av skiten. Juste, Edie kommer att dö.
Men ikväll ska vi grilla, mysigt. Och jag blev just på lite dåligt uhmör, för min syster o
och min pappa ska på Beyonce konsäer. Utan mig.! Jag fick gå förut, men ändå.

Ska försöka med minst 1 inlägg varje dag, istället för jätte många en dag och nästan aldrig skriva.
Men tills dess
/ You know you hate me
maha, driver. Nejmen nu kommer på riktigt
You know you love me

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jätte fin blogg =)<3

2009-05-15 @ 17:36:54
URL: http://glairty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0