dåligt med bloggande

Ja förlåt läsare, men dte är dålgt med bloggande just nu. Hinner helt enkelt inte, mitt schema är fullspeckat!
Men jag kan säga att jag lever ,och det är jag glad över.
Och att jag älskar mitt liv, tack till alla som i mitt liv.
Och min valborg var sjukt kul, jaqueline sov hos mig. Vi kom hem vid halv3 igår.
Börjat vara med min Matilda igen. Saknat dig syster och bästavän!
Min dag idag har varit sjukt kul, med matilda,hanna, bea, iza& jaqueline
Tack till er för att ; you made my day =)
Jag är lycklig
Men imorgon ska jag på något typ läger, med min mamma och syster. Najs?!
Hahaha, men jag får pengar och jag behöver vekligen det.
Sov gott läsare.
Och en sak till, idag blev jag och my vänner !
Roligt roligt.
 
Sleep tight, dont let the bed bugs bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0