Saknar Italien 08




Haha, love this picture. Min pappas kompis och min storebror

saknar mina skor, typ halva jag

en ö vi alltid åkte till på dagarna och solade&badade

vi hyrde trampbåtar okcså & åkte ut och dök i vattnet

jag vet att den är fel vinkel, men det går inte att ändra
syster, jag & bror

hahaha, en jätte söt tjej, Emilia . VI var där med deras familj..
tänk på att bilden var på driv

underbara italien på kvällen, på en resturang

världens bästa pappa, älskar dig !

resturang.

in tropea

syster och jag
(fråga mig inte vad hon håller på med)
kanske, dansar?

the beeach


kolla vattnet, det glittrar

Här var lite bilder från Italien 08.
 Jag älskar italien

Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlek till italien <3

2009-05-25 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0