Bye Sverige

So long suckers, mitt sista inlägg innan jag drar bort i en vecka. Kommer sakna alla jätte mycket men vissa mer. Ni vet vilka ni är. Jag kommer vara borta hela veckan, ingen mobil eller data. Men kommer ringa från min mammas mobil till dom viktigaste. Så ni får ha det så bra här i kalla regniga minusgradiga sverige medans jag ligger i varma soliga 35 graders africa. Jag kommer ha det bäst, och shoppa, sola bada. Och jobba på brännan såklart. Såå när jag kommer hem vill jag ha många söta komentarer. Och vissa kommer att gästblogga så ni vet, det är inte jag då. Men vi hörs om en vecka? Puss på er mina älsklings läsare. Vi hörs om en vecka. Bye sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0